Automatické převodovky
Jako jediní v Olomouckém kraji provádíme dynamický proplach automatické převodovky plně automatickým přístrojem BG PXT2, který je vybaven digitálními vahami, dvojicí čerpadel a umožňuje i dekarbonizaci automatické převodovky.
Vlivem střídání teplot a vysokému zatěžování automatické převodovky dochází v městském provozu k zvyšování teploty ATF kapaliny. Tím vzniká termální a oxidační degradace, která vede k tvorbě úsad. Úsady významně omezují činnost, výkon a životnost převodovky a jejích součástí. To se vyznačuje špatným řazením a neklidným chodem. Při běžném servisu automatické převodovky dojde k výměně jen cca 60% staré ATF kapaliny. Zbylých 40% kapaliny rychle degraduje nově naplněnou ATF kapalinu. To způsobuje opotřebení součástí převodovky. Olej v automatické převodovce je třeba měnit co 60 000 km nebo co 4 roky, dle toho co nastane dříve.
BG servis automatické převodovky zaručuje odstranění 100 % staré kapaliny. Navíc BG výrobky umožňují provedení profesionální dekarbonizace automatické převodovky, která odstraní úsady z celého systému. Pouze u nás jsme schopni provést kompletní dekarbonizaci vozidla s dynamickým proplachem automatické převodovky v Olomouci. S námi není výměna oleje v automatické převodovce žádný problém.
Odpověď je, že to není možné. Olej jako takový nemůže nic poškodit. Problém může nastat pokud se neprovede dynamický proplach automatické převodovky, ale jen pouze výměna oleje v automatické převodovce, kdy není možné vyměnit 100% oleje jako při dynamickém proplachu. Při běžné výměně se odpustí jen část oleje cca. 60% a zbytek starého oleje a nečistot se smíchá s novým olejem. Nový olej uvolní nečistoty v převodovce, které ale zůstávají v systému a škodí mu, při dynamickém proplachu s dekarbonizací jsou usazeniny uvolněny do starého oleje a opustí společně se starým olejem převodovku a tedy celý systém je naprosto čistý.
Problém může nastat pokud se zanedbala údržba a systém je již mechanicky poškozený, dynamickým proplachem nejsme samozřejmě schopni doplnit kovové části, dát dohromady ozubená kola atd.
Každých 60 000 km nebo co 4 roky.
Ano to mají pravdu, do konce "života převodovky". V 99% případů převodovka přežije dobu záruky, co se bude dít potom už je automobilce jedno.
/ Service
Lorem ipsum dolor sit amet, consec tetur adipiscing elit. Ut elit tellus.
Etiam suscipit, odio nec sagittis imperdiet, quam ante ullamcorper nisl, sed tincidunt ligula nibh ac libero. Praesent et tempor tortor, non aliquet leo.
Etiam suscipit, odio nec sagittis imperdiet, quam ante ullamcorper nisl, sed tincidunt ligula nibh ac libero. Praesent et tempor tortor, non aliquet leo.
Etiam suscipit, odio nec sagittis imperdiet, quam ante ullamcorper nisl, sed tincidunt ligula nibh ac libero. Praesent et tempor tortor, non aliquet leo.
Etiam suscipit, odio nec sagittis imperdiet, quam ante ullamcorper nisl, sed tincidunt ligula nibh ac libero. Praesent et tempor tortor, non aliquet leo.
Nam velit est, luctus vel porttitor vitae, facilisis quis odio. Mauris ultrices.
Copyright © 2022 Decarbo. Web vytvořilo studio BOXART