Dekarbonizace sání
—
Kompletní dekarbonizace sacího systému Diesel bez DPF a Benzín
Rychle a bezpečně odstraní karbonové úsady ze sacího systému, spalovacího a výfukového prostoru. Tento postup je sestaven pro nové systémy (Common rail, GDI, TSI, atd.), používající přímé vstřikování, tradiční mechanické vstřikovací systémy, i nepřímé vstřikování. Je bezpečný pro plastové součásti moderních vstřikovacích čerpadel. Technologie BG products dokáže jako jediná efektivně odstraňovat úsady v sacím traktu (škrtící klapka, sací ventily)
ÚČINEK:
— Efektivně odstraní houževnaté karbonové úsady
— Žádné rozebírání a nebezpečné mechanické čištění
— Prodlouží životnost motoru a vstřikování
— Zabrání tvorbě úsad v katalyzátorech
— Absolutně bezpečný pro celý systém
VYŘEŠÍ OBTÍŽE:
— Snížení výkonu motoru
— Nepravidelný chod motoru
— Klepaní motoru
— Zvýšení spotřeby paliva
— Zvýšení emisí (ideální před STK)
Kam zmizí karbon?
Karbonové (uhlovodíkové) úsady se vlivem chemicko-technické reakce rozloží na uhlík a vodík, které v plynném skupenství odcházejí bezpečně výfukovým systémem. Při čemž funkční látka PEA (polyetheramine) reaguje i ve výfukovém prostoru a katalyzátoru. Nemusíte mít vůbec žádný strach o zanesení jakékoliv části systému.
PEA je dopravována do sacího potrubí přes speciální přístroj a dále přes sací ventily do spalovacího prostoru. (PEA) má velmi vysoký bod vzplanutí a ve spalovacím prostoru tedy nehoří. Z PEA se stává plyn, který umí velmi efektivně rozkládat pevné karbonové usazeniny na uhlík a vodík, které vyletí výfukovým potrubím ve formě oxidů uhlíků a vodních par.
Ceník
—
Objem motoru od 1500 ccm do 1999 ccm
3350,- Kč vč. DPH
Objem motoru od 2000 ccm do 2499 ccm
3550,- Kč vč. DPH
Objem motoru od 2500 ccm do 2999 ccm
3800,- Kč vč. DPH
Objem motoru nad 2999 ccm
individuální
U dieselu nutná výměna olejové náplně a olejového filtru. (nutno dopočítat)
Objem motoru do 1499 ccm
3100,- Kč vč. DPH
Jdeme do toho?
Objednat
Efektivně odstraní houževnaté karbonové úsady
Žádné rozebírání a nebezpečné mechanické čištění
Prodlouží životnost motoru a vstřikování
Zabrání tvorbě úsad v katalyzátorech
Absolutně bezpečný pro celý systém
Snížení výkonu motoru
Nepravidelný chod motoru
Klepaní motoru
Zvýšení spotřeby paliva
Zvýšení emisí (ideální před STK)