Dekarbonizace sání

Kompletní dekarbonizace sacího systému Diesel bez DPF a Benzín

 

Rychle a bezpečně  odstraní karbonové úsady ze sacího systému, spalovacího a výfukového prostoru. Tento postup je sestaven pro nové systémy (Common rail, GDI, TSI, atd.), používající přímé vstřikování, tradiční mechanické vstřikovací systémy, i nepřímé vstřikování. Je bezpečný pro plastové součásti moderních vstřikovacích čerpadel.

 

ÚČINEK:

—  Efektivně odstraní houževnaté karbonové úsady

—  Žádné rozebírání a nebezpečné mechanické čištění

—  Prodlouží životnost motoru a vstřikování

—  Zabrání tvorbě úsad v katalyzátorech

—  Absolutně bezpečný pro celý systém

 

VYŘEŠÍ OBTÍŽE:

—  Snížení výkonu motoru

—  Nepravidelný chod motoru

—  Klepaní motoru

—  Zvýšení spotřeby paliva

—  Zvýšení emisí (ideální před STK)

 

Kam zmizí karbon?

Karbonové (uhlovodíkové) úsady se vlivem chemicko-technické reakce rozloží na uhlík a vodík, které v plynném skupenství odcházejí bezpečně výfukovým systémem. Při čemž funkční látka PEA (polyetheramine) reaguje i ve výfukovém prostoru a katalyzátoru. Nemusíte mít vůbec žádný strach o zanesení jakékoliv části systému.

 

PEA je dopravována do sacího potrubí přes speciální přístroj a dále přes sací ventily do spalovacího prostoru. (PEA) má velmi vysoký bod vzplanutí a ve spalovacím prostoru tedy nehoří. Z PEA se stává plyn, který umí velmi efektivně rozkládat pevné karbonové usazeniny na uhlík a vodík, které vyletí výfukovým potrubím ve formě oxidů uhlíků a vodních par.

 

Ceník

Objem motoru od 1500 ccm do 1999 ccm

3171,- Kč vč. DPH

Objem motoru od 2000 ccm do 2499 ccm

3487,- Kč vč. DPH

Objem motoru od 2500 ccm do 2999 ccm

3663,- Kč vč. DPH

Objem motoru nad 2999 ccm

individuální

U dieselu nutná výměna olejové náplně a olejového filtru. (nutno dopočítat)

Objem motoru do 1499 ccm

2897,- Kč vč. DPH

Jdeme do toho?

Objednat

Efektivně odstraní houževnaté karbonové úsady

Žádné rozebírání a nebezpečné mechanické čištění

Prodlouží životnost motoru a vstřikování

Zabrání tvorbě úsad v katalyzátorech

Absolutně bezpečný pro celý systém

Snížení výkonu motoru

Nepravidelný chod motoru

Klepaní motoru

Zvýšení spotřeby paliva

Zvýšení emisí (ideální před STK)